Velkommen
I Cycling Career er du selv rytteren.
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Du skal træne ham, forhandle kontrakt med et prohold og køre resultater hjem sammen med holdet.
- Træn din rytter ved at give din rytter bedre evner i vigtige egenskaber.
- Se din rytter blive bedre og bedre sæson efter sæson.
- Vind Tour de France eller er du den nye Peter Sagan, Philippe Gilbert, Mark Cavendish eller måske Jens Voigt?
Alt er muligt i Cycling Career!
Sådan kommer du i gang
1 - Opret dig som bruger, vælg fornavnet og efternavnet på din rytter som brugernavn.
2 - Klik på Opret rytter her linket øverst på siden for at få en forklaring.
Hjælp
Efter oprettelse af bruger kan du stille spørgsmål i Hjælpetråden hvis du er i tvivl ved at klikke på linket Hjælp øverst på siden.
Velkommen til Cycling Career!
Se indlæg
Løbsprogram sæson 15
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 03-04-2014 17:57
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 602 Tilmeldt: 18.02.14 |
Hey Drenge, Så er den her - den er ikke endelig, men det er sjældent der redigeres i den. Tjek jeres nye løb - Og måske den nye rolle. Alle klausuler opfyldes nu. Som regneark: klik her Santos Tour Down Under ![]() Kaptajn: Louis Starr Fri: Christian Helev luksus: Frederik Lundquist luksus: Andreas Nielsen Hjælper: Michael O'Conner Hjælper: Chris Madsen Hjælper: Francois von Buchwald Hjælper: Tom Scott Grand Prix la Marseillaise ![]() Kaptajn: Pieter Gilbert Fri: Luca Diatello Fri: Andrea Vespa luksus: Mark Frederiksen Hjælper: Andrej Astapenia Hjælper: Pete Crowell Hjælper: Peter Orlanthi Hjælper: Frederik Kjærgaard Omloop Het Nieuwsblad ![]() Kaptajn: Francois von Buchwald Fri: Mark Frederiksen Fri: Chris Madsen Fri: Christian Helev Fri: Andrej Astapenia Fri: Tom Scott Fri: Luca Diatello Hjælper: Pete Crowell KBC-Daagse De Panne-Koksijde ![]() Kaptajn: Indalecio Pilovich Fri: Luca Diatello luksus: Francois von Buchwald Hjælper: Andrej Astapenia Hjælper: Chris Madsen Hjælper: Mark Frederiksen Hjælper: Tom Scott Hjælper: Michael O'Conner Paris-Nice ![]() Kaptajn: Louis Starr Fri: Gando Gbana Fri: Alex de Bruin luksus: Frederik Lundquist Hjælper: Christian Helev Hjælper: Pete Crowell Hjælper: Michael O'Conner Hjælper: Frederik Kjærgaard Milan San-Remo ![]() Kaptajn: Louis Starr Fri: Christian Helev Luksus: Andrea Vespa Hjælper: Mark Frederiksen Hjælper: Michael O'Conner Hjælper: Francois von Buchwald Hjælper: Tom Scott Hjælper: Andrej Astapenia Dwars door Vlanderen ![]() Kaptajn: Indalecio Pilovich luksus: Francois von Buchwald luksus: Mark Frederiksen Hjælper: Christian Helev Hjælper: Chris Madsen Hjælper: Tom Scott Hjælper: Frederik Kjærgaard Hjælper: Pete Crowell Katalonien Rundt ![]() Kaptajn: Alex de Bruin Fri: Andreas Nielsen Fri: Pete Crowell Fri: Peter Orlanthi Fri: Frederik Kjærgaard luksus: Luca Diatello Hjælper: Andrej Astapenia Hjælper: Tom Scott E3 Prijs Vlaanderen ![]() Kaptajn: Indalecio Pilovich luksus: Francois von Buchwald luksus: Mark Frederiksen Hjælper: Frederik Kjærgaard Hjælper: Chris Madsen Hjælper: Tom Scott Hjælper: Luca Diatello Hjælper: Pete Crowell Gent-Wevelgem ![]() Kaptajn: Indalecio Pilovich luksus: Francois von Buchwald luksus: Mark Frederiksen Hjælper: Christian Helev Hjælper: Pete Crowell Hjælper: Andrej Astapenia Hjælper: Tom Scott Hjælper: Chris Madsen Flandern Rundt ![]() Kaptajn: Indalecio Pilovich Fri: Andrej Astapenia luksus: Francois von Buchwald luksus: Mark Frederiksen Hjælper: Christian Helev Hjælper: Michael O'Conner Hjælper: Luca Diatello Hjælper: Chris Madsen Baskerlandet Rundt ![]() Kaptajn: Pieter Gilbert Fri: Alex de Bruin luksus: Pete Crowell luksus: Chris Madsen luksus: Frederik Kjærgaard Hjælper: Christian Helev Hjælper: Luca Diatello Hjælper: Peter Orlanthi Paris-Roubaix ![]() Kaptajn: Indalecio Pilovich luksus: Francois von Buchwald luksus: Mark Frederiksen Hjælper: Tom Scott Hjælper: Peter Orlanthi Hjælper: Chris Madsen Hjælper: Pete Crowell Hjælper: Christian Helev Giro del Trentino ![]() Kaptajn: Gando Gbana Fri: Frederik Lundquist luksus: Peter Orlanthi Hjælper: Michael O'Conner Hjælper: Luca Diatello Hjælper: Andreas Nielsen Hjælper: Tom Scott Hjælper: Francois von Buchwald Amstel Gold Race ![]() Kaptajn: Pieter Gilbert Fri: Alex de Bruin Fri: Pete Crowell Fri: Chris Madsen Fri: Frederik Kjærgaard Hjælper: Mark Frederiksen Hjælper: Christian Helev La Fleche Wallonne ![]() Kaptajn: Pieter Gilbert Fri: Alex de Bruin Fri: Andrea Vespa luksus: Pete Crowell luksus: Chris Madsen luksus: Frederik Kjærgaard Hjælper: Mark Frederiksen Hjælper: Andrej Astapenia Liege-Bastogne-Liege ![]() Kaptajn: Pieter Gilbert Fri: Alex de Bruin Fri: Pete Crowell Fri: Chris Madsen Fri: Christian Helev Fri: Frederik Kjærgaard luksus: Mark Frederiksen Hjælper: Andrej Astapenia Giro d'Italia ![]() Kaptajn: Andrea Vespa Fri: Indalecio Pilovich Fri: Pete Crowell Fri: Michael O'Conner Hjælper: Luca Diatello Hjælper: Chris Madsen Hjælper: Francois von Buchwald Hjælper: Mark Frederiksen Hjælper: Tom Scott Romandiet Rundt ![]() Kaptajn: Gando Gbana Fri: Pieter Gilbert Fri: Andreas Nielsen luksus: Alex de Bruin Hjælper: Christian Helev Hjælper: Peter Orlanthi Hjælper: Frederik Kjærgaard Hjælper: Andrej Astapenia Criterium Dauphine ![]() Kaptajn: Indalecio Pilovich Kaptajn: Gando Gbana Fri: Pieter Gilbert Fri: Andrej Astapenia Hjælper: Peter Orlanthi Hjælper: Michael O'Conner Hjælper: Frederik Kjærgaard Hjælper: Tom Scott Chrono des Nations ![]() Fri: Gando Gbana Fri: Pete Crowell Fri: Peter Orlanthi Fri: Frederik Kjærgaard Fri: Chris Madsen Tour de France ![]() Kaptajn: Louis Starr Fri: Gando Gbana Fri: Pieter Gilbert Fri: Christian Helev luksus: Frederik Lundquist Hjælper: Andrea Vespa Hjælper: Peter Orlanthi Hjælper: Michael O'Conner Hjælper: Frederik Kjærgaard Østrig Rundt ![]() Kaptajn: Alex de Bruin Fri: Andreas Nielsen Fri: Mark Frederiksen luksus: Luca Diatello Hjælper: Pete Crowell Hjælper: Chris Madsen Hjælper: Tom Scott Hjælper: Andrej Astapenia Clasica San Sebastian ![]() Kaptajn: Pieter Gilbert Fri: Pete Crowell luksus: Luca Diatello luksus: Mark Frederiksen Hjælper: Francois von Buchwald Hjælper: Tom Scott Hjælper: Andrej Astapenia Hjælper: Chris Madsen Danmark Rundt ![]() Kaptajn: Indalecio Pilovich Fri: Christian Helev Fri: Frederik Kjærgaard luksus: Andreas Nielsen Hjælper: Francois von Buchwald Hjælper: Mark Frederiksen Hjælper: Andrej Astapenia Hjælper: Peter Orlanthi Rund um die Finanzplats ![]() Kaptajn: Louis Starr Fri: Peter Orlanthi Hjælper: Christian Helev Hjælper: Andreas Nielsen Hjælper: Mark Frederiksen Hjælper: Tom Scott Hjælper: Francois von Buchwald Hjælper: Pete Crowell Eneco Tour ![]() ![]() Kaptajn: Indalecio Pilovich Kaptajn: Gando Gbana Fri: Francois von Buchwald luksus: Michael O'Conner Hjælper: Pete Crowell Hjælper: Mark Frederiksen Hjælper: Andrej Astapenia Hjælper: Tom Scott Trofeo Laigueglia ![]() Kaptajn: Luca Diatello Kaptajn: Pieter Gilbert Fri: Alex de Bruin Fri: Pete Crowell Fri: Peter Orlanthi Hjælper: Mark Frederiksen Hjælper: Andrej Astapenia Hjælper: Francois von Buchwald Vattenfall Cyclassic ![]() Kaptajn: Louis Starr luksus: Frederik Lundquist Hjælper: Christian Helev Hjælper: Michael O'Conner Hjælper: Mark Frederiksen Hjælper: Tom Scott Hjælper: Francois von Buchwald Hjælper: Peter Orlanthi Schweiz Rundt ![]() Kaptajn: Gando Gbana luksus: Alex de Bruin luksus: Luca Diatello Luksus: Andrea Vespa Hjælper: Peter Orlanthi Hjælper: Francois von Buchwald Hjælper: Andrej Astapenia Hjælper: Mark Frederiksen Vuelta a Espana ![]() Kaptajn: Louis Starr Fri: Peter Orlanthi Fri: Frederik Kjærgaard Fri: Chris Madsen luksus: Frederik Lundquist Luksus: Andreas Nielsen Hjælper: Christian Helev Hjælper: Luca Diatello Hjælper: Andrej Astapenia Vuelta a Burgos ![]() Kaptajn: Andrea Vespa Fri: Alex de Bruin Fri: Pete Crowell Hjælper: Tom Scott Hjælper: Michael O'Conner Hjælper: Francois von Buchwald Hjælper: Mark Frederiksen Paris-Tours ![]() Kaptajn: Louis Starr luksus: Frederik Lundquist Hjælper: Peter Orlanthi Hjælper: Michael O'Conner Hjælper: Frederik Kjærgaard Hjælper: Tom Scott Hjælper: Mark Frederiksen Hjælper: Christian Helev Lombardiet Rundt ![]() Kaptajn: Pieter Gilbert Kaptajn: Luca Diatello Fri: Gando Gbana Fri: Alex de Bruin Hjælper: Andrea Vespa Hjælper: Peter Orlanthi Hjælper: Francois von Buchwald Redigeret af Aart van Leiden d. 15-04-2014 19:08 Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Michael O Connor |
Lagt på d. 03-04-2014 18:41
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 661 Tilmeldt: 21.09.13 |
Well, ville stadig ønske, at mit efternavn blev stavet med O istedet for E. Når men er meningen, at jeg er første sprinter i Giro Del Trentino eller?
Michael O´Connor - Det Irske Problembarn Navn: Michael O Connor Ryttertype: Sprinter Nationalitet: Irer Alder: 25 Hold: Team Vodafone-Virgin If you don't succeed, redefine succes |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 03-04-2014 22:11
|
Michael O Connor skrev: Well, ville stadig ønske, at mit efternavn blev stavet med O istedet for E. Når men er meningen, at jeg er første sprinter i Giro Del Trentino eller? Det må du aftale med Frederik internt. Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Michael O Connor |
Lagt på d. 03-04-2014 23:10
|
![]() Veteran Member ![]() Antal indlæg: 661 Tilmeldt: 21.09.13 |
Aart van Leiden skrev: Michael O Connor skrev: Well, ville stadig ønske, at mit efternavn blev stavet med O istedet for E. Når men er meningen, at jeg er første sprinter i Giro Del Trentino eller? Det må du aftale med Frederik internt. Så får Frederik den, jeg har kæmpe respekt for ham. Men du mener vel, at det alligevel ville være for meget at forlange? Michael O´Connor - Det Irske Problembarn Navn: Michael O Connor Ryttertype: Sprinter Nationalitet: Irer Alder: 25 Hold: Team Vodafone-Virgin If you don't succeed, redefine succes |
|
|
Andrea Vespa |
Lagt på d. 04-04-2014 17:36
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 389 Tilmeldt: 05.11.12 |
Jeg vil meget gerne have ændret nogle af mine roller, da jeg synes jeg er til mere! Jeg vil gerne have en luksus hjælper rolle i Milano-San Remo. Løbet passer perfekt til mig, dejlig hårdt og med en role-in sprint til sidst. Derudover kan jeg ingenlunde acceptere, at jeg ikke er enlig kaptajn i Giro d'Italia. Det var den eneste grund til at jeg skiftede til holdet, og det er både mundligt og skriftligt aftalt at jeg er kaptajn i Giro d'Italia. Så må Indalecio køre Tour'en eller Vuelta'en, dem er jeg i mindre interesserede i, men jeg forventer fuld opbakning i Giroen. Så skal jeg nok køre som almindelig hjælper i Tour de France og jeg kan også godt afgive min luksus hjælper rolle i Schweiz og sågar min frie rolle i Lombardiet. Den kan også veksles til en luksus hjælper. |
|
|
Aart van Leiden |
Lagt på d. 05-04-2014 11:18
|
Lille opdatering i forhold til Vespa (Lombardiet, Giro, Milano) og O'Connor (Giro, Trentino).
Manager Vodafone-Sportful, Aart van Leiden ![]() |
|
|
Andrea Vespa |
Lagt på d. 07-04-2014 10:21
|
![]() Senior Member ![]() Antal indlæg: 389 Tilmeldt: 05.11.12 |
Mange tak. Nu er jeg i hvert fald fint tilfreds med mit program. Så må jeg bare bevise, at jeg er god nok!
|
|
Spring til debat: |